Postoji puno razloga, objasniti ćemo najvažnije.
- Fotografije na Googlu povezane sa vašim poslovnim prostorom su često prvi kontakt sa novim korisnikom. Kakav prvi utisak želite ostaviti?
- Jako puno ljudi pretražuje internet preko fotografija. Nemaju vremena čitati dugačke tekstove, fotografiju vide u sekundi. Pogledajte na primjeru restorana u Zagrebu. Pretraživač nam daje preko 500.000 rezultata. Tko će to sve pogledati?
- Kažu da “fotografija vrijedi kao tisuću riječi” i to je često istina. Da bi riječima opisali neki proizvod treba vam puno riječi, puno vremena za pisanje i puno vremena za čitanje. Za napraviti dobru fotografiju treba puno vremena ali za gledanje treba samo trenutak.
- Opis interijera je često puta subjektivn, ovisi o našem trenutnom raspoloženju, umoru, vremenu… a fotografija prikazuje prostor kakav stvarno jest i to bez obzira na to u kakvom smo mi raspoloženju.
- Profesionalne fotografije nisu jeftine i korisnicima daju znak da vi držite do sebe ali i do toga što korisnici misle o vama. To je konkretan signal da će korisnik biti maksimalno dobro uslužen.
- Pogledajte velike brendove i njihove reklame – njihove fotografije su toliko dobre da trenutno izazivaju želju da kupite njihove proizvode. Tolika je snaga u fotografiji.
- Ako tražite mjesto za izlazak na večeru – da li ćete odabrati restoran koji ima vrhunske fotografije na kojima se osjeti dobra atmosfera ili ćete odabrati restoran sa par mutnih fotografija napravljenih lošim mobitelom sa drhtavom rukom? Na primjeru s desne strane vidimo kako je na fotografijama lako shvatiti o kakvom restoranu se radi i kakva je atmosfera u njemu.
- Ako gledate fotografije hrane i u jednom restoranu imaju fotografije na kojima imate osjećaj da je ta hrana stvarna, da je još vruća, osjetite miris te hrane a u drugom jadne, mutne i blijede fotografije sa mobitela – koji ćete odabrati?
- Dobre fotografije ne znače uvijek i skupe fotografije. Današnji telefoni su sposobni napraviti vrhunske fotografije. Ali treba ih znati koristiti i treba znati neke stvari o fotografiji.
- Pozicija na Google pretraživaču dosta ovisi i o kvalitetnim fotografijama.
- Google uzima u obzir koliko fotografija imate objavljeno.
- Googlov AI algoritan (Artificial Intelligence – umjetna inteligencija) već vrlo dobro prepoznaje fotografije, zna što je na njima, zna koliko su kvalitetne (svjetlo, oštrina, kontrast) i kvalitetne pozicionira iznad nekvalitetnih.
- Digitalne fotografije ne blijede s vremenom. Jednom ih napravite i imate ih za neograničeno korištenje.
- Ako želite da vas tretiraju profesionalno – morate se predstaviti kao profesionalac.